Benvinguts al blog de Elena !!
La finalitat d 'aquest espai, creat el 3 de novembre del 2008, és compartir i donar a conèixer imatges i escrits.
Així que aquí trobareu un xic de tot.
Dessitjo que la visita virtual us agradi.

dijous, d’abril 29, 2010

EN LUCKY EN UN CUADRE


Avui he tingut una sorpresa molt agradable, un regal que m'ha fet molta il.lusió ... Us explico, de fotos del meu gosset lucky, en tinc i moltes, però fins avui no tenia cap quadre d'ell. I ara ja el tinc. Bé tot es remunta a que un amic meu que demà farà la inauguració de l'exposició de les seves pintures, m'ha volgut agrair el que li hagi ajudat en la seva faceta pintor, buscant llocs per exposar les seves obres. Resulta que un dia jo esmentava que m'agradaria tenir un quadre del lucky i ell va prendre nota i aquí el resultat.
Per descomptat ha estat una sorpresa total, no em va demanar cap foto, perquè no sospités del que tramava o millor dit del que pintava. Va entrar en el meu blog, va escollir una foto de les que tinc pulicadas del Lucky i mans a l'obra. Avui m'ha explicat en quina foto es va basar per treure'l tant semblant. Quina il.lusió ens ha fet, perquè Adrià també li ha agradat molt. Ja sabem a quina paret del nostre menjador, la penjarem .
Moltes gràcies Wernher, i que continues pintant amb tota la il.lusió que poses en els teus quadres.