Benvinguts al blog de Elena !!
La finalitat d 'aquest espai, creat el 3 de novembre del 2008, és compartir i donar a conèixer imatges i escrits.
Així que aquí trobareu un xic de tot.
Dessitjo que la visita virtual us agradi.

dissabte, d’abril 04, 2009

PARIS- RYANAIR-FIGUERES


Ja tinc el noiet per aquí, adéu Paris, hola Figueres.... content, però cansat, ara que avui a dormit fins la 1 del migdia, desprès dinar i cap al Pavelló a entrenar, demà hi ha partit...

Avui ha tocat explicar un xic el viatge, i així em va fent dentetes a mi, que tinc moltes ganes d’anar-hi.... tot arribarà.... suposo....

Ara tocarà veure les fotos, i continuant explicant les aventures del viatge, i jo m’entres l’hi he explicat l’experiència de tenir dos vigilants aquesta setmana per aquí a casa.... guau guau...... Per cert una setmana que m’ha passat molt despresa, deu haver estat perquè he estat molt ben acompanyada.......

I com el cansament del viatge ja ha passat, ara anat cap al cine, amb la colla, i jo aniré
a veure si fan quelcom de bo a la TV, si no m’adormo al sofà,....( de fet no m’adormo quasi mai, e dit quasi.... ) i si no a continuar a llegir el llibre que tinc començat.

I demà diumenge de Rams, a beneir la palma, el palmó i el llord perquè faci un bon
guisat, com diuen les avies.