Benvinguts al blog de Elena !!
La finalitat d 'aquest espai, creat el 3 de novembre del 2008, és compartir i donar a conèixer imatges i escrits.
Així que aquí trobareu un xic de tot.
Dessitjo que la visita virtual us agradi.

diumenge, de març 24, 2013

NIT

Dissabte nit. Silenci en tot el pis. Silenci també al carrer, només es sent el campanar de l ' Església de sant Pere que toca les dotze. Es mitja nit. Un nou dia comença, ja soms diumenge.
Llegint un llibre molt interessant començo aquestes primeres hores de diumenge. El cap aposa't en uns quants coixins i el cos que reposa sobre el llit en don un estat de tranquil·litat i pau. La persiana mig oberta em fa girà la vista i veure el poc llum que entra de fora.
Nit fosca a fora, i poca llum aquí dins, just la que il·lumina les pàgines del llibre, que vaig passant poc a poc. No estic sola aquí a l habitació, en lucky reposa al meu costat. Tombat i mig dormit em fa companyia silenciosa, però molta companyia. A l habitació del costat el noiet de la casa, que encara no dorm, se sent com la seva cadira es mou, i trenca el silenci que hi havia fins ara.
El silenci torna a ser l amo de la nit i el llibre el meu company abans de dormir... no tardaré gaire en tancar el llum i aprofundir en un llarg son que em portarà a despertar amb la llum del dia...de moment una bona nit m espera...nit fosca a fora, nit silenciosa a dins.

1 comentari:

Can Jai ha dit...

Espero que hagis gaudit molt del llibre i que t'hagis llevat ben tard!! Bon dia!