Benvinguts al blog de Elena !!
La finalitat d 'aquest espai, creat el 3 de novembre del 2008, és compartir i donar a conèixer imatges i escrits.
Així que aquí trobareu un xic de tot.
Dessitjo que la visita virtual us agradi.

dijous, d’octubre 18, 2012

NO PUC DORMIR




Tinc son. Fa dies que no dormo bé a les nits. Em desperto molt sovint, donant voltes al llit. Em torno a dormir peró no aconsegueixo dormir seguit. Em torno a despertar, la foscor invadeix l'habitació i el silenci es el meu company. Obro el llum de la tauleta de nit... silenci, el mateix silenci que sense llum. En lucky dorm recorquillat com una boleta de coto fluix. No es mou, té son... obre els ulls perquè ha vist llum, mou un xic les orelles i tornar a tancar els ulls.
Tanco els llum, l'habitació continua en silenci. En giro de costat, el meu cap reposa sobre els dos coixins. Dormo un ratet més i em torno a despertar...brrr no hi ha maneres de dormir dues hores seguides, ja veurem al matí quan toqui el despertador després tindre son. Aquest cop no obro el llum, agafo el despertador, li donc a un boto i la tebia llum ilumina l'hora...són les 04:00, mira que bé i jo amb els ulls oberts com dues taronjes. Mitja volta i tornar a tancar els ulls, tinc son ( em penso que ja ho he dit veritat ) i no puc dormir...o serà que a lo millor no tinc son. Silenci, els ulls es van tancant. Estic dormint o estic somiant que dormo ?. Els ulls s'obren, veig un xic de claror per la finestra i sento un soroll... que és ?...el despertador està sonant. Són les 07:00, hora d´ aixecar-se i ara si que dormiria més estona... ( ja sabeu ) TINC SON.