Benvinguts al blog de Elena !!
La finalitat d 'aquest espai, creat el 3 de novembre del 2008, és compartir i donar a conèixer imatges i escrits.
Així que aquí trobareu un xic de tot.
Dessitjo que la visita virtual us agradi.

dimecres, de juny 13, 2012

ELS 2.920 DIES D'EN LUCKY

Avui fa 8 anys que va néixer en lucky. Fa 8 anys enrera eras un petit gosset recient nascut al costat de la teva mare. Suposso que encara no obries els ulls i buscabes l'escalfor de la gosseta que et va portar al món. Nosaltres encara no et coneixiem, ni sabiem que vindries a les nostres vides uns mesos després. No vas tardar gaire a ser el rei petit de casa nostra. Ja no seria el mateix arribar a casa i no trobat saltant d'alegria al meu costat. Sense tu tot seria massa aburrit... qui m'amagaria les esperdenyes i els mitjons ?. Ets agraït, carinyos i pacient... bé a vegades una mica trapella. I ara que parlo de tu avui en el meu blog i que et tinc aqui al meu costat el que farem es anar a buscar un premiu d'aquells que tant t'agraden, t'ho mereixes...Tu mouràs la cua i espereras la teva xuxe amb molta il.lusió i em donaràs les gràcies com tu sols ho saps fer.