Benvinguts al blog de Elena !!
La finalitat d 'aquest espai, creat el 3 de novembre del 2008, és compartir i donar a conèixer imatges i escrits.
Així que aquí trobareu un xic de tot.
Dessitjo que la visita virtual us agradi.

dilluns, de maig 10, 2010

DESTÍ MADRID


Ahí está, ahí está
viendo pasar el tiempo la Puerta de Alcalá.

Doncs això i aquests propers dies veurà com els estudiants de Figueres, es passegen per la capital i gaudeixen del seu viatge de 1r de batxiller.
Abans quan jo estudiava no es feien tants viatges ... això és un xollo. Jo vull tornar a ser estudiant, que bé s'ho passen.



Apa, avui tocarà fer maletes i demà cap als Madriles .... jo no eh?. Jo ho escric però el que se´n va és l'Adrià ...
encara que la veritat sigui dita, jo també em aniria. Però serà que no. Jo em quedo a Catalunya i que dongui records al "Oso y al madroño "