Benvinguts al blog de Elena !!
La finalitat d 'aquest espai, creat el 3 de novembre del 2008, és compartir i donar a conèixer imatges i escrits.
Així que aquí trobareu un xic de tot.
Dessitjo que la visita virtual us agradi.

dimarts, de març 23, 2010

S' ACABA UN DIA

Són les 23:54, a punt de ser mitjanit, i de canviar de dia. S'acaba el primer dilluns de la primavera 2010. Ha estat un dia sense sol, un dia ennuvolat, gris i amb la necessitat de portar els paraigües oberts al matí.
Ara aquí estirada al llit, escrivint en el meu blog, amb la companyia de lucky que ja dorm .. el silenci de la nit, em fa reflexionar, pensar, meditar.
El silenci, a la seva manera, també és agradable.
D'aquí pocs dies acabem el mes de març. El dissabte tocarà avançar els rellotges i començar l'horari d'estiu, el qual ens portarà més hores de claror.
Arribarà abril, i amb ell, la setmana santa, dies festius per a la majoria de la gent, sobretot per als estudiants i mestres.
A punt en molts llocs per a les processons, en altres per gaudir de la neu que encara trobem a les estacions d'esquí. I segurament ja hi haurà alguns que començaran a fer algun passeig per davant de les platges, si el temps ho permet, i gaudir dels primers raigs solars.
I el silenci de la nit em fa mirar el rellotge, i ja són les 0:19. L'única llum que hi ha oberta, és la de la meva tauleta de nit, una llum que m'acompanya mentres vaig escrivint a l'ordinador.
La mascota de casa segueix dormint com un soc, ja va pel tercer somni, mínim ... i ara que hi penso, ja m'agradaria saber en què somia un gosset, en moltes coses suposo, i espero que totes siguin bones.
I continua el silenci, quan deixo de teclejar, encara aquest silenci es fa més amo de la nit. Un silenci que com he dit abans m'agrada.
Un silenci que a poc a poc fa que els meus ulls es vagin tancant ...
Tancaré l'ordinador, la llum de la tauleta de nit, i llavors el silenci i la foscor m'acompanyaran en els meus somnis...
Bona nit i no feu soroll.