Benvinguts al blog de Elena !!
La finalitat d 'aquest espai, creat el 3 de novembre del 2008, és compartir i donar a conèixer imatges i escrits.
Així que aquí trobareu un xic de tot.
Dessitjo que la visita virtual us agradi.

dijous, de desembre 31, 2009

DEL 1999 AL 2009


Si retrocedim en el temps un deu anys enrere, estaven a punt no només de canviar d'any, sinó de entrar al nou mil.leni, al nou segle..., i com el dies,mesos i anys passa'n tant ràpid,ja ha passat la primera dècada del nou segle i d'aquí unes poques hores entrarem en el nou any, el 2010.
Ara estava pensant, en els darrers 10 anys que deixem enrere. Fer un resum de una dècada es bastant complicat, han passat moltíssimes coses, tant en lo personal com en lo general. Unes bones, les altres no tant bones, i unes quantes de dolentes ( que millors no haguessin passat ), però que n s'hi poden fer res passen i es així, s'han d'acceptar.
Lo primer que em ve al cap, en un recordatori ràpid d'aquests darrers anys, es quan varem canviar la moneda i va entrar el Euro, tot un canvi en lo econòmic i en lo social, va costar pensar en euros, bé encara per segons per que encara pensem en pessetes, al menys els de la meva generació. Un altre moment impactant i molt trist a recorda, i que tot el mon va ésser testimoni d'aquell horror, van ésser els atemptats terroristes a gran escala,que es van produir a les torres bessones a Amèrica i els
dels trens a Espanya. Però si jo hagués de resumir dues coses personals d'aquesta dècada que m'han passat serien, sens dubte, el pogué anar veient com el meu noiet va creixent i es fa un home de profit, i com a record trist, molt trist, la pèrdua de la meva mare, la qual ens va deixar i sempre la tinc present.

Tal com deia records bons i no tant bons, però que han quedat escrits en l història de la primera dècada del nou segle.