Benvinguts al blog de Elena !!
La finalitat d 'aquest espai, creat el 3 de novembre del 2008, és compartir i donar a conèixer imatges i escrits.
Així que aquí trobareu un xic de tot.
Dessitjo que la visita virtual us agradi.

dijous, de novembre 05, 2009

EXISTEIXEN ELS ANGELETS ?


Podriem dir que aquesta entradeta va de... angelets. Us recordeu quan de petits/tes ens feien dir abans d'anar a dormir. "Àngel de la guarda
dolça companyia no em desemparis ni de nit ni de dia, no em deixis sol que em perderia "

Bé avui recordant això m'he inspirat i he fet un record als angelets...que n'hi han molts, els àngels de túnica blanca amb l'arpa a la mà, els angelets de Cupido,
i els famosos angelets negres d'en Machin, però bé, entre tots aquets en quedo amb el de la foto que he publicat, podriem dir que és el àngel del nou segle, i és que evidenment tot cambia....des de ara mateix l'anomeno el meu ángel de la guarda!!!
Que us sembla?