Benvinguts al blog de Elena !!
La finalitat d 'aquest espai, creat el 3 de novembre del 2008, és compartir i donar a conèixer imatges i escrits.
Així que aquí trobareu un xic de tot.
Dessitjo que la visita virtual us agradi.

dilluns, de novembre 02, 2009

365 DIES DE SOL I VENT



Tal dia com avui de fa un any enrere, va néixer, "sol i vent", el meu blog.
I desprès de 365 dies aquí contninua actiu.
De fet el vaig crear perquè una amic de Castelló d' Empuries, que en tenia un, bé de fet encara el té, sempre em deia, " fest-te un, ja veuràs que t'hi enganxaràs a escriure i a publicar coses ", i al final ho faig fer, i aquí seguim.

Al principi vaig pensar que seria com tot, la novetat de fer quelcom nou, i que potser em cansaria de escriu-hi, i acabaria abandonat. Però a mesura que pesaven els
dies i el mesos, la il.lusió dels primers moments, es va convertir en quasi una rutina de pogué hi fer alguna entradeta, i realment va passar el que em deia en Werhner, que t'hi enganxes.

També tinc que dir que molta motivació ha vingut donada per el nombre de visites que he tingut. Es difícil explicar ho, però agrada que gent coneguda, i gent no coneguda
s'interessin per el que hi ha publicat.

Per explicar ho d'alguna manera, jo ho comparo amb aquell diari personal, que teniem
quan erem adolecents, però com totes les coses han canviat, ara s'ha convertit en una pagina oberta a la realitat virtual.

Durant aquest temps, els meus escrits han sigut variats, vivències personals,actualitat,coses divertides que us povoquessin un somriure,informació d'alguna cosa que havia llegit i tenia ganes de compartir ... etc, però sempre fet
des de un punt de senzillés i humildat.

També tinc que dir, que el fet de crear al meu blog, m'ha fet conèixer e interessa´m
perl altres blogs. Es tot un món això dels blogs.

Bé per acabar la entradeta d'avui, només em queda donar les gràcies a tothom qui segueix el meu blog, i als qui han accedit de casualitat i s'han pres la molèstia
de donar hi una ullada.

Per això i amb la mateixa il.lusió que el vaig crear... " sol i vent " continuarà se´n un blog actiu,i espero d'aquí a 365 dies més, pogué celebrar els dos anys del meu blog amb tots vosaltres.

1 comentari:

Wernher Cools ha dit...

Pues, no a diari, però casi que si, obro el sol i vent, i moltes vegades hi he après alguna cosa, i algunes vegades m’has fet somriure amb alguna de les coses que hi he pogut llegir. Un any ja? El temps passa! Pues a seguir, que es una bona manera de comunicar, d’aprendre i d’estar entretingut una estoneta diària.