Benvinguts al blog de Elena !!
La finalitat d 'aquest espai, creat el 3 de novembre del 2008, és compartir i donar a conèixer imatges i escrits.
Així que aquí trobareu un xic de tot.
Dessitjo que la visita virtual us agradi.

dijous, de juliol 23, 2009

ENS FONDREMMMMMM


Be si dic que avui ha fet molta calor, no us vindrà de nou, perquè crec que les temperatures han estat similars a per tot. Quins dies de xafogor i de vent calent, es horrible, només s’està bé a dins amb l’aire acc, i quan surts el carrer es pitjor, desprès es nota molt més la calor.
I ara hem ve a la memòria, que abans no teníem aire acc, i també em feia de calor i la passàvem com podíem. Diuen les previsions del temps, que demà ja es començarà a notar que baixaran les temperatures, i ja ira bé, podrem respirar millor, que de suar ja n’hi ha hagut prou aquesta setmana. I demà divendres,.... cap de setmana platjeta i reposar.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Es la sort que tenen alguns (nes). Uns treballant i d'altres a gaudir de l'aigua fresqueta... si ja dic jo que el mon está mal repartit.
Apa!!! Gaudeix molt del finde, que t'ho mereixes i t'ho has guanyat!!!
Fins molt aviat

Miguel

Wernher Cools ha dit...

Tot sigui dit, abans viviem en casa amb paret d'un metre de gruix, i segurament ens sabiem protegir millor de la calor que ara. Jo no tinc AC perque no el suporto, i quan el teu cos viu tot el dia en aquest ambient de calor al final casi ni la notes, una mica com una granota que pots fer bullir en aigua a condicio de pujar la temperature gradualment. Tot i aixi, si, fa calor, i ara nomes estic pensant que m'han iré a llança i tirarme al mar.. :-). Cuida't