Benvinguts al blog de Elena !!
La finalitat d 'aquest espai, creat el 3 de novembre del 2008, és compartir i donar a conèixer imatges i escrits.
Així que aquí trobareu un xic de tot.
Dessitjo que la visita virtual us agradi.

dissabte, d’abril 25, 2009

Avui no tinc gaire ganes d’escriure, ni d’explicar-vos res, el que tinc es un munt de feina per fer..... així que us penjo un acudit que m’ha explicat l’ Adrià quan esmorzàvem, i jo vaig per feina, fer llits, planxar, super, fer dinar......... i a la tarda al partidet de basquet.
Bon cap de setmana. !!



Un de Lepe va pel carrer i troba un mirall petit per portar a la cartera. L’agafa, mira, i diu:
- Collons… A aquest tio el conec!
I guarda el mirall a la butxaca dels pantalons. De tornada a casa, torna mirar en el mirall i diu:
- Joder… D’on conec jo a aquest tio?
Al entrar a casa seva, guarda el mirall i seu a taula. Mentre la seva dona li serveix el menjar, el de home torna a mirar al mirall.
- Hòstia ..!, Que jo a aquest tio el conec, crec que és el que es talla el cabell a davant meu.
Encuriosida la dona li pregunta:
- Escolta Manel, què tens a la mà?
- Res important dona.
I tornar a guardar de nou el mirall a la butxaca dels pantalons. Acabat el sopar l’home va a dormir, deixant els pantalons sobre la cadira. La dona intrigada, un cop adormit seu espòs, s’acosta a la cadira, agafa el mirall de la butxaca, mira i diu:
- Ho sabia! Una foto de dona! I quina cara de puta que té!