Benvinguts al blog de Elena !!
La finalitat d 'aquest espai, creat el 3 de novembre del 2008, és compartir i donar a conèixer imatges i escrits.
Així que aquí trobareu un xic de tot.
Dessitjo que la visita virtual us agradi.

dilluns, de març 30, 2009

FIGUERES-POITIERS-PARIS


Ja ha arribat el dia,el despertador a tocat les 6:00 AM, i s’ aixecat de cop, avui no hi havia ni son, ni mandra. Us estic parlant naturalment del noiet de casa, per que jo aquella hora si que tenia son i mandra. Però clar ha tocat aixecar-nos, acabar de preparar els últims detalls de la motxilla. La maleta grossa, ja estava feta des de ahir. Jo m’entres a la cuina fent el primer cafè del matí.

S’ha acomiadat d’en Lucky, “ adéu Lucky, fes bondat, i vigila la mama.... que jo me’n vaig a Paris “.

Cap al garatge, arrencar el cotxe, aquella hora, no em trobat transit per Figueres, i arribada a l’estació d’autobusos.

I quin ambientillo hi havia allà. !!

Tots contents, i cap tenia son, normal, el viatge de 4 DESO, fa il•lusió, desprès de molts anys d’estar al mateix col•legit, arribat l’espera’t viatge de fi de curs i el que serà l’últim junts, perquè l’any que ve, toca canviar d’ institut, i encara que amb alguns companys/nyas coincidiran, amb molts altre ja no.

Maletes cap al autocar, i tots contents cap a dalt, i “en ruta”. Cares de felicitat, digen adéu......sabeu, per un moment m’ha fet pensar, amb mi fa molts anys enrere, quan vaig fer el viatge de final de batxiller a Itàlia, però aquets cop al revés, jo a baix de l’autocar , ara m’ha tocat fer el paper que van fer els meus pares fa 25 anys enrere, digen adéu, i pensant i desitjant que tinguin un bon viatge, una bona estada a la Capital del Sena, i sobretot, que gaudeixin d’aquest dies.

Au revoir....fins la tornada, que suposo que tindrà un munt de coses que explicar de Paris, i jo encara tindre més ganes d’anar-hi, que ho tinc com una “ tarea pendiente “


Algun dia em tocarà i podré anar-hi........ tot arribarà.

Per cert, Bonjour a tothom !!