Benvinguts al blog de Elena !!
La finalitat d 'aquest espai, creat el 3 de novembre del 2008, és compartir i donar a conèixer imatges i escrits.
Així que aquí trobareu un xic de tot.
Dessitjo que la visita virtual us agradi.

dilluns, de gener 19, 2009

PASSEJANT EN BAIT PER RIBES



Us presento en Bait, té dos anys, i unes ganes tremendes de jugar.
Aquets cap de setmana, em passat moltes hores junts.
Ens em passejat per els camins blancs de neu i glaç,
també em donat voltes per els carrers del seu poble.
M’ha fet molta companyia quan em seia davant el foc i ell al costat dels meus peus, quan preparava el menjar i no es movia del meu costat, esperant que caigués quelcom al terra de la cuina i ell ho pogués agafar, de fet això no es nou per mi, per que el petit lucky que tinc a casa també fa el mateix. I quan em portava la seva pilota per que el fes jugar, i es que com diu en Cesc, es un bon company d’aventures i sempre a punt per alegrar-te el dia.


Un molt bon cap se setmana, i esperant que puguem tornar a fer bones passejades, per el Ripollès o per L’ Empordà.

1 comentari:

Cesc ha dit...

Em sembla que el conec aquest Bait i m ha dit que esta tristo per que l hi va agradar moltisim tenirte de companya d aventures ... i no sols ell
Toneeetsss